Buscar

Páginas

~~iejam nk keta...............


tension aku....sejak bas rapid T10 tu tukar laluan...asyik smpai opis lmbt je...dh la suka wat hal...klu dlu blk kena jln smpai jln besar..dkt 1km gk la...seb bek dh nk blk jd x kisah la sgt...ni nk p keja pn wat hal gk....klu dlu feri-bas...skrg feri-bas-bas....keja aku skrg tggu bas je....smpai bleh hafal muka driver bas la aku rs...hehe=p..nk jd cerita..arini 23 jun 2009...dh la tgu bas lama....yg menaikkan darah aku hingga ke tahap nk tukar jd gaban ni...bas tu bleh straight ja...bleh x singgah kt hentian kt komtar tu....hangin satu badan la rasa...dh la dok tgu2 tu tetiba ada ultraman ngan pedang starwars tetiba je menadah topi yg pekeja kontrak pkai tu kt dpn aku...tkejut aku ms tgk muka dia...aku pn takut gk la mau dia bidas pedang starwars tu kt kepala aku klu aku x bg duit kt dia...aku pn cari2 la dlm beg tu....aku pn bg ja la apa yg dpt dicapai ms tu...yg lawak nya..aku bg kt dia 2 kupang 2 keping = 4 kupang (40 sen).....pastu wat muka slamba....biar kt dia...nk duit aku bg...nk byk keja sdiri la kan....xdak sapa dok sruh dia p jadi penyelamat kt komtar tu...kt komtar tu xdak raksasa...pi la jepun byk sgt raksasa kt sana...walaupun dia pkai mask ultraman tu..aku tau dia ni sbnrnya sindromdown...kurang waras skit..nk wat cmna kn...rezeki dia 4 kupang ja...melalut plak...blk kpd cita utama...di sbb kn bas T10 yg bodoh tu...aku ngn kwn aku ni amik la alternatif len...nek bas len la...yg lalu kt area2 situ...mmg la area situ...tp jln kaki ada dlm 2km....berpeluh aku pg2 ni....igt ari2 jln cmni..bleh tgl sekeping bdn aku ni...seb bek perfume aku wangi xdak la org kat opis dok bersin plak pagi2 ble smpai opis tu...smbil jln tu aku teringat smlm aku sembang ngn ayh aku...aku ckp kt ayah...."ayah......iejam nk keta".....ayh ckp nk keta apa...aku kata viva...ayh kata takut aku gi seneghih(langgar sipi2) keta org....aku mmg la kurang cekap tp tu pn bkn slh aku...lesen dh 10 bln dpt..tp aku bwk x smpi pn 10 kali tu pn hanya dibenarkn bwk klu ayh ada kt tepi...=(...tp aku yakin aku mmg bleh bwk klu slalu pandu....mmg nnt blk aku nk ckp lg......"IEJAM.....NK KETA".....aku akn bg reason2 yg kukuh tuk memperkuatkan lg kenyataan aku ni...sbb pendakwaraya(adk2 aku) akn bg hujah2 bls smbil disaksikan oleh juri(mak aku)...juri ni mmg penting sbb dia akn mempengaruhi kptsn hakim(ayh aku).........tp stkt smlm aku amat yakin 80% dh dlm genggaman...utk perbicaraan akhir aku akn pastikan hakim dan juri di pihak aku...wakaka...=)

2 Kata-kata hikmat:

Mrs Fingers

adoi geli ketiak baca cita ijam...

~~MiNaMi a.k.a IejAm~~

nae...ada tebas ka itu ketiak.huahua=p