Buscar

Páginas

Me driving????

Suatu ketika dlu, aku penah ckp kt diri aku..yg aku xkan drive keta sdiri...sbb rasa drive sdiri sggh menakutkan dan sgt ssh.aku pn klu nek keta mesti tetido nye...walau pn bru nek keta...kadang2 tu aku yg lebih letih dr org yg drive padahal dok kt blkg je...pasal jln lg xyah cita...lgsung aku x amik peduli...watpe perlu igt jln kn...lgpn klu aku p mana2 ayah atau adik yg akn amik antar..

Tp dh lama2 ni..org len pn pakat bz keje mana la dgn nak amik antar aku lg kn..amik lesen tp still sama jgk..still menyusahkn org utk pegi sana sini..oleh itu aku telah amik kptsn berani kn diri..melakukn sesuatu yg aku sgt 'geruni' pada ms dlu la...dan aku akn yakin kn yg aku sebenarnya boleh....arini ari pertama aku drive sorang tanpa ditemani sesiapa...punya la berdoa agar smpai dgn selamat....dan akhirnya aku smpai jgk skola dgn selamat dgn msk parking gaya ala2 pro...tp sebenarnya itu aksi yg menakutkan skali...siap letak jauh dr keta lain...kete mana yg letak kt kete aku tu...xtau la...haha...adik aku still ckp aku parking cap ayam..xpe la cap ayam pun....aku akn usaha hingga dpt ayam brand bkn cap ayam lg...hehe

1 Kata-kata hikmat:

Mrs Fingers

hikhik seb baik tk sesat! caiyok!!