Buscar

Páginas

Apa2 je la--->Iejam chaiyok~~~

Bulan April merupakan bulan yg sgt mencabar...pelbagai ujian dan dugaan untuk memantapkan aku sebagai seorang hamba yg tabah kepada-NYA..banyak betoi perkara yang aku rasa aku blom buat...suma nya asyik tertangguh je...aritu dh janji xnak tangguh2 lg..ni asyik2 tertangguh sampai naik menimbun task tertunggak aku...fuhhh....so dh nk msk bulan yang bru so hal2 yang masih tertangguh tu kena settle skit2...xbleh dh tangguh2 ni....makin semak + serabut perut...

Bulan May dan Jun adalah bulan yang penuh + padat ngan kenduri kawin...ni time2 suma orang nk dirikan rumah ngn tangga..hehehe...sebut psl kenduri ni ada 2 kenduri yg aku rasa aku nk hadir+perlu hadir...kenduri ex-classmate uitm dlu rs cm nak hadir sbb nye time ni la bleh wat reunion..lama benar x jmpa diorg...tp mslh nye jauh la plak...nak pogi nogori sombilan.....tp hati rasa nk sgt pegi...tp takut waktu la plak membataskan niat....cmne pn aku try tgk dlu my schedule...;p...

Kenduri yg perlu hadir plak, kenduri my BFF yg sorang ni...mesti kena pegi klu x guna jd member baik kn...time ni la nk bg support...kononnye la kn...hehe..tp yg wat aku dup dap...dup dap ni...dia nk aku jd pengapit la pulak...adoiiiii....ni yg aku nerves ni...aku klu org sruh mmg menolak sakan la...ni kwn baik yg sorang ni...dh la xdak member2 lain sian plak dia klu x tlg...makanya...aku la yg kena jd pengapit ni jawapnya...tetiba aku plak yang gapra mengalahkn pengantin..wut the hell...hehe;p..
bkn pe sebenarnya xmau la kn pengantin malu satgi pengapit dia ni nmpk comot sgt...so a lot of things to do....ala2 pengantin la persiapan nya...hehehehe...so over tau ;p;p;p...

So skrg ni kena la mengamalkan diet ala2 pengantin..konon nye la kn...diet so far so good...berjalan dgn baik...ada lg 2 bln sblom tarikh nye..so rasanya boleh kot..then satu lg....dah bet ngn serol ritu..dia nk gain weight(underweight keterlaluan)...aku plak nk loss weight hehehe;p....so bln 6 ni penentuan nye...so tgk nnt pic aku jd pengapit okay..dan yg penting dgn imej yg baru(konon nye la kan..).....hehehe;))))
Go iejam...go...go..go!!!!

0 Kata-kata hikmat: