Buscar

Páginas

Go..go...go Iejam;)


.....................Assalamualaikum...................

Dah hampir 2 minggu saya tak update blog...pemalas betol....hehehehe.Bukan takde cita malahan terlalu banyak yg nk cita smpai apa pn tak update kt blog ni. So kpd yg suka wat terjahan melulu yg mengatakan saya sibuk dating la...wat persediaan la...jgn merepek ye...(u know who u r kn???)hehehe;p

Ari rasanya nk update psl apa ye....okay la rasanya nk update psl my lose weight programme. Slalu dgr kn saya ni asyik ngn lose weight ja....kurang ka makin bertambah????hahaha;p. selepas abis je bln pose ritu, berat badan saya bertambah2...dan makin bertambah time raya aji aritu..tambah2 skrg ni dok ngn family berulang alik gi Bagan Serai...naik nya cuma 2kg tp bg seseorang yg nk turunkan berat tp bertambah lg 2kg ianya sesuatu yg sgt horrible...mcm nk pengsan bila naik atas penimbang tu...




Makanya, sejak 2 minggu yg lepas saya pn telah menanamkn tekad utk lbh berdisplin dalam bersenam dan penjagaan makanan. Lagi pula minggu lepas merupakan minggu yg busy untuk saya menolong dalam katering ayah.mmg mkn tunggang terbalik tapi alhamdulillah saya dpt manage dengan baik. Jadi dlm ujung minggu ritu saya pn branikan diri utk naik atas penimbang tu dan saya telah berjaya mengurangkan 1kg..walaupun 1 kg tu angka yg sikit tp saya rasa seminggu kurang 1 kg itu dah berbaloi..saya harap minggu ni pn akn kurang lg 1 kg...Setelah berpenat lelah berjogging di Mengkuang dam di mana ini merupakan rekod utk saya yg tidak penah menghabiskan larian di situ tp dlm minggu lepas saya telah berjaya melakukan start-to-end secara berulang alik....sgt berbangga kerana telah mempertingkatkn jarak larian...
Go...go...go...iejam;))))

Mengkuang dam: Ni gambar lama sebenarnya...tp nk letak gk:)
(kredit to:En.Flip n Eza)


style kn???;p;p;p


2 Kata-kata hikmat:

NoName

waaa.. tahniah.. jom nanti nak p jogging jgn lupa ajak aku juga..

~~MiNaMi a.k.a IejAm~~

eh...lo bisa berjoging ya...guer pikirin lo bizian skrg;p