Buscar

Páginas

Aku kembali;)

Salam........saya.......ok stopppp di situ!!!!.klu korang masih igt awal tahun lalu saya telah ubah dari 'aku' ke 'saya' untuk lebih faminin la kononnya.setelah 4 bulan mengenakan ganti nama ni apa yg saya rasa ialah... this is not me..  atleast i tried but it just not me....so i decided to be me which is iejam....so geng im BACK..

Jadi feminin, sopan santun dan lemah lembut mmg bkn iejam la...aku kn jenis cool, sempoi, gila2, kelakar..eh ye ke?? tetiba sesi puji diri plak...hahaha..mmg putus fius betoi...

So start dari arini dengar la orang kampung IEJAM sudah kembali utk beraksi...hahahahahahaha!!!!!!!!

P/S: BTW...aku rindu gila kat hampa suma wei....lama gila x wat aktiviti haram ngn hampa (nae+yana+razie+serol).mmg betoi kata yana...skrg ni tak suma mcm geng kita yg bleh msk kepala wat keja gila yg sememangnya hampa SEMPOI abis....


3 Kata-kata hikmat:

yuvia iroga

huhuhu.. btoi kan2.. mn nk cri geng gila2 ni lg.. hakhak..

~~MiNaMi a.k.a IejAm~~

betoiiii...jd kena syg lbh kt km tau...hahahhaha;p

NoName

jom p buat benda haram...