Buscar

Páginas

Hari Sukaneka...


Sabtu lepas bersamaan 6/3/2010 ada ari sukaneka skolah. so kira nya minggu lepas aku ni sibuk dengan latihan sukan.klu ikutkan aku tak payah join tu suma tp aku rasa macam best je nk join skali..tektik2 aku untuk join

1.hari pembahagian rumah sukan aku pi menyempei kt cikgu2 tu...kebetulan aku dok kt umah pasukan kuning...
2.bila tny je aku pasukan mana ckp xde....so diorg ajak aku join umah pasukan diorg...hehe aku pn join la...misi terlaksana!!

Time latihan sukan...ais jgn cita la.....aku rasa aku plg bersemangat...rasa kembali ke zaman 90 an kt skola rendah dulu.....berlatih sukan kt panas terik...mmg xyah ckp la...dh mcm anak tambi dh aku rs...apa pn x kisah yg penting semangat kesukanan...hehe;p

Lagi sehari sblom ari sukan, sepanduk ngan maskot blom siap lg...cikgu2 umah kuning dh muka suma keronyot2 dh...so aku ni dengan baik ati nye menawarkan diri utk buat...hehehe...bkn sbb pe aku suka wat benda yg remeh temeh cmni tp kepuasan nye tu nnt berkali2 ganda...tp satu je kekurangan nye...aku ni xla bape kreatif sgt...tangan x berseni...xpe sedar diri...hehe;)

So seharian tu aku mmg buat sepanduk ngan maskot je...yg plg lawak nye..maskot yg dipilih adalah spongebob sbb dia warna kuning...org kata sesuai la kn...dok la pikiaq cmna la nk wat menatang tu.....siap mintak bantuan dr kwn korea lg...hehe...dia pn dgn ssh pyh nya punya dok tlg explen lagu nu lagu ni....tp tima kasih gk la kt dia bg idea2 kn...nmpk la dia nk tlg walau setakat bg cadangan...sgt menghargainya...




ni la rupanya spongebob ngn sepanduk yg aku buat..agak kiut kn...hehe


So pikiaq2 aku guna kotak je la...tp mslh nye aku blur cmna nk betuk benda tu...so seb baik la ada sorg cikgu ni mai bantu aku....bg idea2 bernas tp lbh kepada memberi arahan dan aku buat...km berkerjasama dgn jayanya....aku yg paling x kreatif tp aku yg lukis benda alah tu...tp mata bulat spongebob tu mmg surrender x reti lukis so apa lg gunakan teknologi yang ada...pe ssh print je la then tempek je...hehehe...akhirnya km berjaya!!yess...i know i can....walaupun sempat bebai gk la skit...hehehe;p

Hari sukan sangat la best....iLike...(copycat trademark).....yg penting im da fofular teacher...hehehehe...satu lg spongebob tu mmg jadi perhatian...suma pakat dok try pakai...smpai naik lunyai la...walaupan mcm tu ada jgk org nk sebagai cenderamata...berbaloi jgk hasil seni aku ni yee.....hehehe;)



antara fan2 cilik iols.....so glems...ahakz;p


p/s: pic iols ada dlm majalah skola...so xnak showoff kt sini...nk kasi suprise...;p

4 Kata-kata hikmat:

serol

amboi, sepanduk sponge bob!

~~MiNaMi a.k.a IejAm~~

uols...yg ptg glems k...kreatiip kn...hehe;p

NoName

kenapa bukan crapy crab?sian dia..

~~MiNaMi a.k.a IejAm~~

hg ni rabun ka apa razie ooiiii.....crabby tu warna merah...aku pasukan kuning mestila pilih spongebob....
ikut kan aku...suka lg aku kt patrick tu...comei..iLike.....;p