Buscar

Páginas

kisah bola itu bulat~~

aku bru je pas abis tgk game antara arsenal vs sunderland...sblom tu ada match antara MU vs Everton...menjadi sgguh iols mlm ni...hehe guna bahasa kt FB jab...lama sungguh tak tengok bola ni since keje ni...takde masa + tdo awal...tdo sangat penting time weekend ni...

MU yang penuh dgn pride tu kalah...sungguh tak disangka2.mesti nangis fan2 die hard dia...ish2..tapi memang respect sangat kt everton game diorang mmg cantik mlm td..tak terlawan si ronney tu..mana nk bwk perut lg...hehe jahat nye aku kata dia....mlm ni nmpk dia malas sgt nak lari...hambat ngan rotan brut au....itu la kehidupan...kadang2 kita di atas lupa orang2 dibawah...idup tak selalu nya di atas..ada masa nya kita akan berada di bawah...bila dh di atas mesti la ramai yang nk jatuhkan kita.oleh itu,setiasa la beringat ok!!!kepada2 peminat2 MU jgn la bersedih..mlm ni bkn mlm korang...next time try lg ok...

Arsenal menang 2-0...yeaaaaa...aku suka!!!!
tapi mlm ni arsenal men x best sangat la......cam boring je...igt lg time zaman ke 'macho' an aku...hehe macho ke???ahakz...time gila bola pengaruh dr ayah la ni...minat time zaman2 arsenal ada henry,pires ngn ljungberg...3 serangkai ni klu ada kt arsenal skrg ni mesti arsenal kuat lg cm dlu2...tp besa la...zaman dh berubah...life must go on...bola pn bulat bergolek2 sana sini....jap ada kaitan ke perumpamaan aku ni???ala lbh kurang la...

dan yang plg best jgk....chelsea menang....yeeaaa....dan drogba yg bagi gol...si hitam manis yg berambut predator...kekeke....

ni la rupa drogba tu...ada mcm predator tercekik tulang itik tak?kiut kn dia..hehe;p

hehe..tetiba cita psl bola...apa ke hal nye aku ni...sejak bertukar personaliti utk lbh keayuan ni...(erk...pasti statement ni nnt bleh wat geng lipas susah nk mati muntah warna warni...heehe)..lama sgt tak tonton rindu plak....yer ke rindu...ke rindu nk tengok pemain2 dia...hahaha.....klu orang pompuan tgk bola,lelaki mesti pikir yg pompuan ni bkn nk tgk bola tp nak tgk pemain2 yang hensem....niat asalnya mmg nak tgk bola k...klu tak kn takde nye aku nk amik tau psl offside tak offside ni buang karan je...main cantik ke x?of coz le aku tgk game sape yg menarik...tapi dah camera man dok fokus tang muka2 pemain tu..tambah2 bila tang close up tu...arr tgk la kn..takkan nk tutup mata....

bak kata kwn aku ms kat uitm dulu...kita menghayati keindahan ciptaan ALLAH...hehe;p... dah muka pemain2 bola byk plak yg hensem2 lantak diorang la...tgk je pn...statement gila gediks!!!! ..pasti si rms ngn bdk so-so kutuk aku...arr sebut psl hensem2 ni kn....lama gila la tak tgk cristiano..rindu sgguh.....heheheh...tak berseri aku tgk MU tu....


ni cristinao ronaldo...senyuman dia semanis senyuman aku kan???kikiki;)
nnt nk try wat pose cmni la......


haha....iols pn ngantuk mau tdo dlu..pagi2 sok mau pegi joging la...tgk perut adik aku dh mcm belon membesarnya...aku menten..hehehe....ok adios...

5 Kata-kata hikmat:

NoName

Muka mcm itik nila trcekik pun hg cakap hensem.. x paham aku...

serol

iejam and bola xdpt dipisahkan...

~~MiNaMi a.k.a IejAm~~

lor razie ni.....yg itik nila tercekik tu kiut la...bkn hensem...yg bwh tu bru hansem dan semanis aku...hahaha

seserol...itu dh tentu...

serol

cristinao tu ensem ker?? ish, cm bdk sekolah ja...

~~MiNaMi a.k.a IejAm~~

well...hensem k....apa plak cm bdk skola....hg ni tgk ada mata ke x...sja nk dengki...ni bkn stock jambu k...