Buscar

Páginas

Ehhh...apahal!!!!


Wah...tajuk macam tak puas ati ja...saja wat drama;p

saja mengisi masa lapang untuk meluahkan sedikit perasaan janggal...haha;p(drama lg)

Al-kisahnya la...ada sorang ustaz kt skola aku ni...pangkat abang2 la kn...dah kawin anak 2 sedikit info untuk tidak mencelarukan para reader...STOP!!!!! jangan teka mcm2 lg cita bru nk start..kenapa tetiba cita pasal ustaz ni kan...okeh cita dia cmni...sblom ni dia mmg baik la ngan aku tp bkn ngn aku ja mmg ngn semua orang la...maklum la ramah tamah....yang start jd kes janggal+kekok nya bila si ustaz ni text aku(sms)..konon2 nk berkenalan sbb nya aku takdak number dia..so dia saja nk pekena aku la kn...aku taktau lg time ni...so aku malas la nk layan org yang tak kenai dok wat nk berkenalan2 ni...so not my taste...then di sebabkan aku tak layan dia then dia kol.so aku angkat dan tanya baik2 sapa kn..still nk rahsia..ok..fine...aku malas layan cakap ada klas...

Nak dijadikan cerita, ada perjumpaan cikgu2 pompuan aku pn join la skali..then ada sorang cikgu ni tanya aku..dialog lebih kurang cmni "ijam,td ustaz "dotdot" ada kol tak?dia ada mintak no ijam kt "dotdot".makanya terbongkar lah rahsia.....(bukti 1)...then dh balik meeting tu tetiba dapat lg kol dari number yang sama..kali ni aku pn terjah la...aku kata cmni "ala ni ustaz "dotdot"kan?td cikgu "dotdot" dh gitau."..dia punya la tak ngaku si ustaz ni..then dia p passing fon kt kawan dia...aku dgr sora mcm kenai..ok takpa xmau ngaku takpa....smpai cmtu skali nk kenakn aku....dan akhirnya mmg Allah nk tunjuk...ustaz yg dia passing fon tu mai lab aku...then dia cakap kt aku "tadi yg cakap kt fon ijam kan, ustaz 'dotdot' sruh dia ckp...terbangkar lah lg pembohongan itu..(bukti kukuh 2)...Bru la dia nk mengaku....sampai cmtu skali nk kenakan aku...aku mmg la sporting tp kot2 ya nk bergurau senda pn...tak sesuai sgt la org yg bernama USTAZ ni....so aku kata ok je la...exceli cita ni dh lama..tp aku bru bongkar kt sini sbb apa yang berlaku pg td....jeng..jeng.....;p

Al-kisahnya la pg td, ustaz ni mai lab aku nk sruh aku instal diver printer dia...biasa la cikgu2 mmg malas skit apa benda suma mai lab aku..sebab depa malas sangat kot then klu mai kat aku suma benda yg depa rasa rumit akan diselesaikn oleh aku...OK...hal tu dak la kisah sgt....tp yang aku kisah sgt ni...mcm nk temuntah aku dgr ayat yg kuar dari mulut dia...mmg la dia pgl aku ijam dlu...skarang ni panggil adik so kira dia mcm pangkat abang la cmtu(dia la rasa aku tak pn..hihi)...dia bahasakan diri dia "ABANG" ulang skali lagi "ABANG"....geli geleman aku dgr aih....sblom ni bleh plak bahasakan diri dia "SAYA"...so dia pgl aku adk...mungkin pada sesetengah orang tak kisah sgt...tp not me OKAY....aku sangat geli utk pgl orang dgn pggilan "ABANG" sahaja...klu Abg serol ke...abg razie ke...ada nama kt blkg tu..tak la kisah sangat..tp ni tidak.....sangat2 la geli OKAY....



4 Kata-kata hikmat:

serol

ustaz tu iejam, jgn lepas ok. ;)

~~MiNaMi a.k.a IejAm~~

hoi...aku bg hg ustazah mau..hat dh kawin;p

serol

amboi, stock baru xdak ka hat yg dah kawin jgk nk tolong adjust kat aku, tergamak..!

Mrs Fingers

kalau cam ustaz amirul @ ashraff muslim bleh pikiaq la lagi...toi dak iejam??

serol kena bg akak brit kat dia...tk layan ustazah2 ni haha