Buscar

Páginas

Dapat Award!!!!



Hari ni sgt best,sbb nya celcom bg award..aku dpt RM50 discount disebabkan pengumpulan token aku dh sebanyak 20.mula2 tu aku cm tak paham jgk bila setiap kali reload dia ckp aku kumpul token..aku dok pelik token ni nk buat apa...tp arini bila dpt sms dr celcom yg aky dpt dskaun tu(award la kiranya;p)...aku mula la google...bru la aku tau ini ke rupanya promosi kt dlm tv yg ada pompuan tu smpai pengsan...sungguh aku taktau until today baru perasan...SALE CELCOM ni berjalan smpai 31 march 2011. so bila tgk senarai ni aku rasa takmau guna lagi token ni sbb target aku nk dpt yg RM250 diskaun tu so kena kumpul 50 token...skrg aku dh ada 20 so aku perlukan lg 30 token...oleh itu aku akn lbh kerap utk top up prepaid....hahaha....dh org bg sale guna jgn tak guna..tak sia2 aku menjadi pelanggan celcom yg setia...;p

p/s:harap2 la aku tak terlupa smpai ter'over' dr last date sale ni...kang sia2 je..

5 Kata-kata hikmat:

serol

saguhati jer ni, bkn award..pls dont get confused k..

~~MiNaMi a.k.a IejAm~~

saja nk caras hg...

serol

token ni tukar utk beli hp ka?

~~MiNaMi a.k.a IejAm~~

yup....kumpul tukar beli hp...dh org bg free kn...kumpul p la...;p

NoName

nanti kita pakat sama2 tukar hp baru nuh..