Buscar

Páginas

Taugeh


Pagi2 ni nk cite skit psl taugeh...apa tu taugeh mesti hampa suma tau kn taugeh tu apa kn. Pagi ni aku pegi kantin then tgk ada mee,aku ni takde la suka sgt mkn mee tp sbb klas smpai ptg mkn jgk la nk isi perut. Tp time tgk je mee tu td perut cm mual2 dh...tp dh pegi aku tapau jgk la mee tu letak sambal telur ngn tea ais...ikutkan pagi2 ni mls aku nk minum air2 ais ni kang jap g takut perut aku meragam...tapi bli jgk..

Sampai lab,trus la mkn tp perut kembang2 rs nk mkn....mee dia cm kembang je...pastu paling2 aku pantang klu msk taugeh xbuang yg kepala dia yg itam2 tu....aku mmg pantang betoi...skit xpe aku bleh buang skit...ni Ya Rabbi.....byk sggh...mcm dia amik dr plastik taugeh tu then celup skali trus msk dlm mee then goreng.....geli betol aku...aku mkn smbil pilih2 tu then aku rasa byk gila yg itam2 tu trus x jd nk mkn dh...hilang selera....dlm msakan ni aku mmg ada bape pantang yg klu org buat aku xkan mkn....

1) taugeh x buang kepala...sila cuci sehingga semua yg itam2 tu bg xde okay...
2) sotong x buang kulit itam dia tu ngn gigi dia.....jgn la mls sgt...bleh dak???
3) ikan keli x buang misai....errkkk...ngeri nk tgk.....
4) karot x buang kulit....dlm ati kata...apasal mls sgt org ni....
5) sinki x cuci pas msk..sgt geli okay!!(hahaha..ada kaitan ke;p)

(xceli byk lg...tp x igt...setakat ni....yg ni plg annoying utk aku...

Aku tau lain orang lain caranya...tp klu hampa nk msk bg aku mkn sila la jgn buat perkara2 diatas ok...klu aku x sentuh mkanan nye takut hampa kecik ati plak...hehe;p...

2 Kata-kata hikmat:

yuvia iroga

ni mesti ada kaitan dgn kes sakit perut dlu akibat mkan taugeh goreng kan.. hehehehe...

~~MiNaMi a.k.a IejAm~~

haha...x la....mmg geli taugeh x buang topi itam2 tu,...