Buscar

Páginas

Arini lebih baik dari semalam~~

emm....semalam datang keje sangat la membosankan...aku sememangnya xde mood...rasa macam saparuh jiwaku pergi...eh cam lagu anang plak...keke....sebab pe ntah..mungkin sbb aku x ready lg nk keje..yer la cuti CNY 4 ari rs tak puas sgt..nk lagi...ni la org ckp bagi betis nk peha...hehe...

Tp arini bateri aku dh full recarge balik...uitt mcm robot plak...xpe la yg penting arini aku rasa ceria...ni suma gara2 kejadian pg td...arini aku dtg keje lmbt lg...ish2...apa ni..kata nk suatu perubahan tp still xde perubahan....ok xpe nnt mlm aku pasang niat balik...center kn ati...mcm sblom ni ati aku x center plak...ish2...(kwn2 ku yg sewel jgn putar belitkn statement aku k..hehe;p)..

Balik pada cita pg td...arini ada kelas ngn bdk2 tadika....kiut2 dan comel2 aku tgk diorang arini....slalu pn kiut gk tp bila time wat perangai tu...ni yang rasa nk telan orang ni....kadang2 geram sgt mmg xdpt nk layan perangai diorang yg melampau2 tu...arini sama je tp arini mungkin sbb mood aku baik kot...aku tgk diorang baik je arini....sbb mood aku baik arini aku kasi lemak skit kt diorang..hehe..bkn kasi lemak aku ye...hehe..kasi diorang manja2 lbh...klu slalu malas aku nk layan kerenah diorang tu...kadang2 x terlayan naik nyampah...tp budak2 kan biasa la nak amik perhatian....paling ati tersentuh kan bila akhir kelas salam nk balik kelas...ada bdk2 dengan sore yang comel,kiut cakap separa berbisik kata "tima kasih cikgu..maafkan sy cikgu..halalkan apa yg cikgu ajar"...sejuk perut rasa....

Tp ada satu kes ni pagi tadi yg buat aku nk gelak sakan...ada sorang budak ni aiyooo...pengotor tahap x bleh blah...nauzubillah...ada ke patut tgh aku sruh diorang beratur tu ada sorang bdk gitau.."cikgu, hariz seh(xtau la aku eja cmne..lbh kurang la ni)hingus kt bju adam"......ya rabbi...punya x senonoh budak hariz ni....ada ke patut hingus dia pi seh kt baju org len...sian la kt bdk adam ni...dh la pastu bleh plak hingus dia tu meleleh tergantung2 lbh kurang 4 inchi dari idung..(tgk tu smpt lagi aku wat pengukuran)...ceeettttt...kotornya...suma bdk2 lari dr dia...kang x pasal2 dia mai calit arr....mau pitam aku rasa...mcm2 sungguh...tp arini ni kehidupan aku bermula dengan keceriaan.....terima kasih pada DIA kerana kabulkan doa aku utk arini ini lbh baik dr semalam...

0 Kata-kata hikmat: