Buscar

Páginas

perjalanan untuk menjadi yang lebih baik~~

wah...title cm sblom ni aku jahat sangat plak......hehe...ikut la nk kata apa pn..yg penting aku tetap aku....arini xde la apa pn yang menarik aku buat.aktiviti aku menjadi teman org bershoping....nk jgk aku shoping tp budget ujung2 bln ni paham2 je la....sekadar melihat je la....sape yg aku teman shoping tu..kot2 la ada yg tertanya2 kan..hehe...aku teman PK HEM (penolong kanan skola) dan kerani2 situ....yg byk shoping nya si PK la....duit masyuk...hehe...lps blk shoping aku date lg ngn PK...dia sruh ajar access...jenuh aku korek blk ilmu2 yg berkarat tu....ada yg aku lupa byk dh...nk la mintak sifu rms tlg ajarkan aku blk...aku tau klu aku xnak tolong dia pn xpe tp aku pikir ni ilmu..tak rugi untuk belajar...satu lg "sharing is caring"...iLike dis..(pinjam sat ayat bdk so-so..;p)

terima kasih kepada DIA yang selalu ada untuk aku...yang selalu dgr segala keluhan aku...DIA yang terlalu sayang kan aku...tp kenapa aku selalu saja lupa pada DIA....DIA tak penah sedetik pn lupakan aku...jahat nya aku...bila aku dapat sesuatu aku sering lupakan dia.... aku jadi riak...betapa tamaknya aku...betapa lupa nya aku pada asal usul kejadian....

DIA terlalu sayangkan aku kerana temukan aku dengan kamu...yang sentiasa ingatkan aku pada DIA....byk perkara yang makin aku lupakan, kamu ingatkan aku....kadang2 aku rasa aku bukan diri aku....tapi hakikatnya aku tetap aku....aku tak bleh menjadi kamu.....kamu itu terlalu baik pada aku...betul kata kamu itu aku belum cukup ikhlas...mulai hari ini dan seterusnya aku akn kurangkan ingatan aku terhadap kamu dan lebihkan DIA dalam setiap perkara.....dan aku PASTIKAN aku akan jd yang lebih baik dari kamu di sisi DIA....jadi aku tidak akan rasa malu dan rendah diri untuk berdiri seiring dengan kamu disamping DIA...insyaALLAH...

hehe...byk plak malam ni metaphora ke hyperbola ke yg aku guna mlm ni..ntah la apa yg dipanggil tp lbh kurang camtu la...nampaknya bakat ni ada skit2 ni tp aku kena gilap dan asah bakat karya tulisan ni lg....konon nye la..hehe...uols jgn jgn jeles k...iols saja nk puji diri iols....ahakz...

ok la...jari2 comelku rasa nk rehat dlu...lenkali aku singgah lagi...si comel pink yg bermata cantik sedang tunggu....aku mau tido...k..tata nite..salam...

Peringatan keras: si comel pink != si bibir pink ok!!!!so uols jgn propa iols nye statement k...



0 Kata-kata hikmat: