Buscar

Páginas

C.I.N.T.A?????


Assalamualaikum pembuka bicara (cewah)....

Memandangkan raya cina dh makin hampir...dan kebiasaan aku meng-update bila tiba nya musim perayaan so aku pn update la kn seperti yg telah dijanjikan...(propa;p)

Actually taktau nk cita apa sangat pn...tp dh janji kan so mau takmau cari jgk la topik2 yg dirasakan sesuai...(kaedahnya)...

So, kali ni rasa nk bercerita psl CINTA la.....*pengsan*...mesti tekejut tajuk kali ni sebab aku tak penah bercerita psl bab2 gini...klu ada pn not the fully of story;)...tak sabar nk tau kan..kan...hahaha;p

Saja je...bukan nk cita psl my love story pn...sbb takdak apa sgt pn nk cita...secara rambang nya la...aku dan cinta...kami tak pernah serasi bersama..(eh...iya ke?????ke aku yg taknak mencuba..propa;p)...so berbalik kepada cerita asal ye....aku suka dengar kisah cinta orang ni...sbb byk yg boleh dipelajari..(ye ke ni...ntah ke aku yg trauma pas dgr cite2 depa ni;p)

Disebabkan umur yang berginjak ke alam yg semakin dewasa yg penuh tanggungjawap,komitmen dan kematangan membuatkan aku berfikir dengan lebih dr biasa seperti merenung ke dasar lautan..(tambah metafora skit...tp ada kaitan ka...opppss).

Tapi persoalannya....iejam ni penah berCINTA ke?????hello!!..soklan ni yg ditanya.....jawapan nya anda kaji sendiri....hahahahahaha;p....tp mustahilkan aku ni tak minat or tersuka sapa2 kan...normal la takat2 minat dan suka2 orang ni...mmg lumrah...sekadar meminati...(cewahh;p)..
iejam penah berkapel ke???alah...soklan gini yg ditanya....tak rock langsung k....jwpn dia NOPE..caya ke tak...pikir sdiri....;p....berskandal????ooOOoppppsss.......pasal ni aku taknak ulas panjang2 sbb sensitip bg sesetengah pihak....(drama;p)

So, apa pendapat iejam tentang cinta??ala...asyik2 soklan cmni yg ditanya....kali ni nk jawap skema skit ye....Cinta la menurut aku kn....terpulang pada individu tu untuk mendefinasikan nya...haha..wat sakit ati ja kn...ok la...menurut orang yg bernama iejam ni...Cinta itu luas maksudnya tp fokus kt cinta sesama manusia ye...lbh fokus lagi pada pasangan...serius plak ayatnya...cinta tu bila ia hadir dlm hidup kita...rasanya len...len tu taktau la nk cita cmna...tp len kot....mungkin hati ada rasa berdebar2 saat terpandang ka or saat nama nya tertera di hp ka....then tersenyum2....haha....;p

Iejam katanya suka menolak cinta???ish...dengar mana ni..tak betul langsung la...bukan menolak mungkin timing tak kena or not the right person.owh ye ke...macam tu..apa yg dikatakan mr.right???klu tak cari mana nk ada...emm tu jugak selalu timbul dipersoalan saya...tp sering buat2 lupa....timing tak kena....one of my fren said.."if time is not for u...u come to time"(copycat serol;p)

Saat dok sorang2 tu ada la mai kegataian dan kegedikan sehingga kadang membuat hal yg bodoh dan gila....bila rasa rindu rinduan menjelma....tangan terasa gatal nk menaip...kt sapa???jeng jeng jeng.....klu rasa tu datang jenuh nk menangkis...kikiki;p

Cite ni mcm takdak kena mengena kn......tp la janji update blog...;p

5 Kata-kata hikmat:

serol

cinta itu BUTA. If you found yourself, at any time react 'really not you..' then you in LOVE. - xxoo

serol

grammatical error (updated): "..then you're in love"

Mrs Fingers

amboihh lajunya komen!!

NoName

nak gak komen... tp xtau nak "ker kerkata" apa... hahahahaa.

~~MiNaMi a.k.a IejAm~~

muahhaha....jgn kata apa...senyum;p