Buscar

Páginas

Surat Cinta~~

Kehadapan Jonny yg kusayangi,

Kehadiran warkah ini bukanlah berniat untuk mengganggu ketenteraman dirimu. Tatkala ini diriku sedang rindu padamu walaupn hanya tinggal lg beberapa minit aku akn menemuimu. Tetapi kebosanan yg melanda diriku tika ini membuatkan tangan ku pantas utk menggerakkan jari jemariku menaip warkah ini untukmu.

Maafkan diriku yg sejak akhir2 ini kurang memberi perhatian padamu sehingga keadaanmu terabai tanpa penjagaan yg rapi. Bukan ku lupa tetapi kemalasan diriku berada pada tahap yg memuncak dan di tambah pula dgn masalah cuaca yg tidak menentu. Aku harap kau paham keadaan ku ini.

Maafkan aku kerana melukakn kakimu tanpa sengaja. Aku tidak perasan lubang besar di jalan itu dan ku sangkakan itu adalah tar berturap tetapi rupanya lubang yg hampir membuatkan kaki mu terperosok didalamnya. Tapi nasib menyebelahi kita, lubang itu di litupi oleh tayar terpakai. Aku terkejut sangat. Nasib kakimu tidak tercedera parah kalau tak mesti aku menangis tatkala melihat kemungkinan kaki mu itu tempang.

Jonny, percayalah jika suatu hari nanti aku tidak mampu lagi menjaga dirimu akan ku pastikan dirimu dijaga oleh seseorang yg terbaik bg menggantikan diriku. Akhir kata salam sayang untuk dirimu Jonny untuk selamanya..

I love U...Jonny;))

p/s:kebosanan tahap melampau sapa2 terasa nk muntah sila muntah dlu bru smbg baca k...hahahaha;p

5 Kata-kata hikmat:

michi

hahaha..wei,mmg nk muntah.sape kah johny tu?aku rs cm kucing lak..sory..ngengehngeh

~~MiNaMi a.k.a IejAm~~

hahaha....jonny tu...hg kena tgk previous story la...bkn kucing la...actually my car;p

serol

amboi,mroyan dgn jonny..sian jonny.

NoName

masalah negara hg nie..

~~MiNaMi a.k.a IejAm~~

hahahah.....sapa2..loya..sila sediakna plastik okay...