Buscar

Páginas

Interview lagi..........



Cite ni marin kejadiannya...tp disebabkan aku tak larat nk menghapdate so arini je la aku cite....
Al-kisahnya aku marin ada interview ngn D**l penang...

Tetiba aku bru ingat aku taktau kt mana letaknya....aku pn apa mula la tgk google map...dr map tu nmpk cam senang je...tp aku risau aku suka sesat baik aku bertanya ngn lebih lanjut pd orang2 yg lebih familiar area situ...makanya Nae la sasaran tmpt utk mtk petunjuk...

So, nae bg la map ni kt aku...

source:google map yg di edit oleh Nae..

Dia pn bg la penerangan verbal selanjutnya mengenai map dia edit tu...

Untuk lebih jelas aku dgn gigihnya dok lukis blk map tu kt YM supaya pemahaman aku ngn penerangan yg dia bg tu adalah sefahaman...ni la hasilnya...smpai tgelak2 aku nk lukis menatang alah ni...

Kegigihan terserlah....;p

Terima kasih bebanyak la nae sbb map tu membawaku ke jln yg benar walaupn aku ni suka berangan time drive...suka jg nk gi round2 kt round bout BJ tu...saja amik angin....

Kisah intebiu malas la nk cita...biasa je...tp dia wat aku tertunggu punya la lama...then aku rasa peluang sedikit tipis sbb kurang perform...apa pn tggu je la....

3 Kata-kata hikmat:

Mrs Fingers

haha cantekk...macma karya apa tu? monalisa smile hihahahha

NoName

erm...boleh masuk pertandingan melukis..

~~MiNaMi a.k.a IejAm~~

nae:haha....;p
razie:tu la...aku rs aku mmg berbakat melukis sbnarnya;p