Buscar

Páginas

iejam activate FB balik???why???

Assalamualaikum semua...

Sebelum ni, penah mengeluarkan post mengenai nk tutup FB buat sementara waktu..bukan la selama-lamanya...

Banyak la spekulasi-spekulasi mengenai penutupan acc FB ni...best sgt ke fb ni kan...sebelum ni pn dah penah terangkan sebab2 penutupan tu...so sekarang ni tak mau cita pasal penutupan tp nk cita why iejam activate balik acc FB tu...

FYI, dlu ni iejam tutup FB tu hanya utk seminggu dua je..tetiba jd sebulan..dan bulan pn berganti bulan sehingga la terasa yang "I can live without FB,rupanya". statement tak bleh blah macam FB tu sesuatu yang tak bleh dipisahkan plak...hehehe;p..kawan2 ku yg tersayang sure tau kan nape aku terlalu obses ngn FB suatu masa dlu...So bila di activate kan balik acc ni bukan la bermakna untuk jadi seperti yang dlu tetapi demi kawan2 tersayang...

Ok la...tak mau cite banyak pasal tu tp nk terus cita sebab2 on FB ni balik...

Firstly, ni merupakan sebab utama kepada reactivate FB. selama tutup FB ni banyak cita2 pasal kawan2 yang tertinggal. cita2 latest pasal diorang....tu la aku pn cam tersedar dah semakin 'jauh' skit aku ngn depa2 ni...then hal ni aku tersedar bila Nae kata"tu la iejam....FB p tutup...taktau dh cite latest pasal kami"...lbh kurang cmni la ayat dia...then aku berfikir...lama fikir......

Second, kawan2 kol sebab nak ajak p kenduri kawin.banyak yg nk tag utk mintak alamat untuk pos kad jemputan tp time cari nama aku takdak la pulak...ada yg sedar dan ada yg tak sedar. so ada la kenduri2 aku tak diundang disebabkan depa pikir aku dh diundang. Tapi pada yang sedar sanggup kol, walaupn no fon takde tp still cari aku tu...berbanyak2 la terima kasih atas keperihatinan korang(azmi,ina dan mizi). InsyaAllah...klu takde aral melintang sampai la ke rumah hampa nnt..

Lastly, why should i stuck in other situation? i don't care and i don't want to care..this is me so i love to be myself. SO, if anyone that try to destroy my life just go to the he**....END..

3 Kata-kata hikmat:

Mrs Fingers

welkam back my preng!!hehehhe

NoName

kan bagus mcm tue... boleh duk buat kerek balik kat FB..

~~MiNaMi a.k.a IejAm~~

yes...im come back...
razie:kerek tu hg sorg ja...aku sopan okay;p