Buscar

Páginas

Hari guru & shopping tak di rancang


Sebenarnya sambutan ari guru ni pd ari jumaat so kira lambat skit la aku post cite ni...sibuk punya pasai(konon la kn)...so arini berkesempatan makanaya aku pun nk cite la skit. Sambutan ari guru kt skola ni bleh tahan memandangkan cikgu yg jd projek manager utk projek ni sekepala ngan aku then slalu lepak dlm lab sekali.So, idea dia byk jgk dia mtk pendapat aku...aku just cadangkan je len2 terpulang la kt dia...so ada la beberapa aktiviti dr idea aku yg dipakai guna...so far menarik jugak la sambutan kt sini.

sian bdk2 ni kena balut jd mumia;p

Then paling yang aku tak sangka...aku kt skola tu bru 2 bln then dpt adiah yg aku rs byk jgk la dr bdk2 skola tu...tak sangka sangat,.....sangat2 berterima kasih pd diorg suma....."cikgu sayang kamu semua la":)(terharu dan menghargai sekecil mana pn pemberian diorg)

adiah yg bermakna;)

Ok tu je la cite psl ari guru...

Pasal shopping tak berancang ni, FYI, kepada kwn2 yg dh tau (diam2 ye) pd yg taktau aku akan msk umah sewa pada arini. Kemarin gi antar wani kt stesen bas kulim...on the way nk blk tu lalu area umah yana. then trus kol dia ajak gi giant kulim. Gi amik dia terus Giant. kt giant tu jumpa la tunang yana yg sedang berkerja..(pekerja tekun k....langsung tak menoleh dan tekun bekerja...hehehe;p)...

itu saja cite untuk kali ni...daaa...

4 Kata-kata hikmat:

yuvia iroga

hehehe.. sangat2 tekun ijam. taun lps dpt anugerah pekerja cemerlang (best employee) kt giant. taun ni dpt anugerah best smile.. :).. hahahaha...

Mrs Fingers

wallawehhh...dpt hadiah apa tu ce cite....bestnya, lama tk dapat hadiah huhuuh

~~MiNaMi a.k.a IejAm~~

yana: dia mmg ptt dapat pn...selayak yg apa dia lakukan;)

nae:adiah ari guru la nae...adiah bebudak...

yuvia iroga

haa.. layak la sgt sampai kita lalu pun xperasan.. apa daaa... :(