Buscar

Páginas

LOST~~~


Tajuk di atas takdak kena mengena langsung dengan siri lost..hehe;p
Arini ari isnin..slalunya isnin kena p keja la kn apa lagi..dan ari isnin la suma org pasti kena "monday blues"..tp arini sangat menarik utk aku...aku cuti...yiiiihhhaaa....

pagi ni orang tny aku sepa tak p keja...
mula2 mak aku...seawal kul 5.30 kejut....then aku kata cuti...
then ayah...ckp cuti...
pastu abg.....ckap cuti lg...tahan nk menyembur ni...
then ancik...wat muka....
then ipa....kena sembur...

kesimpulan tak larat nk jawap soalan yg sma berulang kali...patut rakam then play back je klu org tny kan.....amboiii....garang nya ijam...hahaha;p

paling tak tahan time lunch mak bleh tny lagi skali..."sepa hg cuti"
hidung dh nk berapi dh...tp tak sembur nnt tak bau syurga......"jawap je skola cuti ada kem so ijam pn cuti la..nk ajaq sapa..ye dak"

ok la...tu sekadar iklan masih tak berkaitan dgn tajuk utama 'lost'....

Pernah tak korang rasa 'lost' diri sdiri??
menjadi org len yg sememangnya bkn diri kita...pernah tak??
baru2 ni aku tersedar...aku menjadi diri yg aku sendiri tak kenal...menjauhi kawan2..menyendiri dan itu sangat aneh...that's really not me at all...tanpa aku sedari aku memberontak dari dalam dan akhirnya keluar satu sikap lg yg really not me....so aku sangat paham perasaan org2 yg kadang2 terpaksa menjadi or mengikut kemahuan org len tanpa kerelaan ati mmg sangat menyiksa....perubahan harus dilakukan melalui kesedaran bukan kehendak sesiapa ini kerana di saat akhirnya anda akn memberontak....

Kesimpulannya...JANGAN biarkan sesiapa or sesuatu mengubah diri anda menjadi diri yg bukan diri anda....(klu pening baca statement ni buat2 paham..hahha;p)

0 Kata-kata hikmat: