Buscar

Páginas

Tuhan berikan aku cinta

Terima kasih Ya Allah
sungguh besar zat-Mu kepadaku
di saat semuanya dirasakan hampir pupus
kau berikan rasa itu untukku

Hati yang ku biarkan lama sepi
akhirnya dingin dan membeku
tatkala semua dirasakan mustahil
sekali lagi Kau tunjukkan besarnya kasih sayangMu

Aku sering meminta dariMu untuk rasa itu
rasa indah,rasa sempurna dan rasa dipenuhi
walaupun hadirnya sedikit lewat
tapi aku bersyukur kerna Kau hadirkan ia untukku

Terima kasih Ya Allah
walaupun ku tahu akan tiba saatnya
Kau kan memanggil cintaku kembali di sisiMu
membuatkan aku kembali sepi

Tapi Ya Allah ku mohon diberikan sedikit lagi waktu
untuk ku menikmati rasa itu
untuk ku mengingati akan indahnya rasa itu
rasa yang akan buatkan aku selalu rindu

Tuhan berikan aku cinta.....

Nukilan:Iejam@minami



0 Kata-kata hikmat: