Buscar

Páginas

Mari Menonton


Assalamualaikum....

Hari ni tetiba rasa rerajin utk plak nk menukar template blog. Dh terasa lama sgt dgn yg lama tu so apa lagi sy pn google la cari template yg len....pkai lama2 yg sama pn bosan kn.tp tu sy la...hihi;p

Arini nk cite skit psl review movie.Kenapa ye tetiba nk cita psl review movie ni????Ok..actually kemarin disebabkan kebosanan yg melampau sy telah menonton 2 filem sekaligus...tamak kn?? hehe;p...di mana??semestinya di Youtube;)

Movie pertama: Awek aku pontianak.

Suka scene ni..so sweeeeeeet:)

Rating yg saya bg utk movie ni adalah 4 star mengikut kategori Malay movie.Why?? OK.. pd pandangan saya, movie ini sangat sweet+kelakar dan markah jgk diberi lebih disebabkan dlm movie ni menampilkan kapel (bob+maya) yg tersangat la sweet+comel sangat...tetiba terberangan nk BF mcm bob...hahhaha:p..tp...tp...xnak la terlalu lurus bendul kang saya buli...hahahhahaha;p. Maya plak tersangat2 la sweet,kiut,klasik...dan ntah la nk ckp sgt suka wataknya ni....untuk cite ni lbh lanjut bleh la hampa suma beli cd tgk or tgk je kt youtube..FREE;)

Movie kedua: Flat 3a

Emmm....ok-ko je...

Rating untuk movie ni..saya bg 2.8 star je..why??OK...cite ni dlm kategori seram.Saya terpengaruh utk tgk sbb adk sy ckp SGT2 seram...tp pada sy seram nya dlm 1-10...saya bg 4 je..so paham2 la ye..kurang seram tp itu pada saya la..latarbelakang cite ni dh terlalu byk sgt dh ditonjolkan dlm2 movie2 yg lain..pendek kata pendekatan latar cerita dh terlalu sama dan berulang2 dan takda peringkat klimaks yg betul2 menakutkan..Apa kata try sesuatu yg baru yg blom penah terjakau akal penonton mesti lg menarik....cewah komen konon2 ala2 reporter akhbar gitu...hahhahaha;p.Ckp byk takmau hampa tgk sdiri la utk mengetahui lebih lanjut mengenai movie ini k..


P/S: Perasan tak saya tukat favicon bru...hehehhe...igt nnt nk tukar lg...yg custom made punya;)


4 Kata-kata hikmat:

yuvia iroga

nak tengok gak la nnt... dh lm xlyn movie dpn pc sensorang.. hehehehe...

~~MiNaMi a.k.a IejAm~~

hahahaha...mesti...seronok gelak sorg2 dpn pc smbil berangan time tgk scene romantik;p

NoName

nanti kita p layan movie sesama lak ye..

~~MiNaMi a.k.a IejAm~~

hahahha.....ok2 nnt kita pakat ramai2 p tgk cita raya x jadi tu...mcm lawak ja...best bleh gelak pecah perut;p