Buscar

Páginas

Family Dinner

Agak terlambat jgk la aku update kn pasal family dinner ni...tp dr biarkn blog aku ni bersawang smpai keliwon pn bleh tumpang..baiklah aku masukkan cita2 yg aku x sempat nk update sblom ni. Actually family aku ni ada restoran favourite and as usual ayah aku la yg perkenalkn...sblom ni kitorang suka mkn kt Puncak Mutiara yg razie suka pi jgk tu...


ni la beef steak yg aku mkn..

Tapi baru2 ni, ayah aku bwk pi satu lg tempat baru.restoran ni terletak kt Bukit Panchor, N.Tebal..nama restoran aku lupa=)..tp view kt situ mmg cantik la...terletak di atas bukit, dengan udara yg kedinginan rs mcm dok kt cameron plak...tp perjalanan nk pi ke restoran tu mmg agak mencabar skit...klu nk pi berduaan aku rasa xpyah la utk tujuan keselematan..klu p beramai2 mmg best...bkn pe aku ckp cmtu..OTW nk sampai restoran tu kena lalui kawasan hutan yg lampu jalan yg agak kurang..so bleh byg la kn mcm mana keadaan nya...gelap gelemat...klu sapa2 tau la..kena lalu kt area penjara baru yg sedang dibina....aku lupa nk amik pic penjara tu...bkn pe...penjara tu punya la besar lagi cantik plak tu...





Makanan kt situ bleh tahan la...mlm tu aku sekeluarga mkn western food...yg len2 suma mkn chicken chop aku sorg je mkn beef steak.. pas mkn2 trus la blk...ni ada la video clip yg sempat aku amik...gelap x nmpk apa sgt pn sbb lighting kurang...dr sini bertolak blk ms perjalanan adalah lbh kurang 3o minit...kt atas jln ms balik sempat la aku ngn adik aku men kejar mngejar semasa memandu**JANGAN TIRU AKSI INI=p

2 Kata-kata hikmat:

Mrs Fingers

ya rabbi...semua org nk bercakap ka hehehhe

~~MiNaMi a.k.a IejAm~~

haha....ala nae..besa la...kuarga yg x penah dok diam klu jmpa...suma pakat nk ckp...sapa mau dgr...den jgk..ahakz=p