Buscar

Páginas

Jom Heboh @ Jom Kepoh

first day kt jom heboh


Weekend yg lepas aku p jom heboh...erm....ni disebabkn mak aku ngn adik aku excited sgt nk p...aku ada la skit deria rs nk p tu...tp dh aku kena jd dreba aritu so sdh semestinya la aku kena ikut kan..hehe Actually xde la apa pn yg bombastiknya biasa ja...km p awl pg sbb tgh ari nnt panas n mesti ramai org....aku mmg x suka bersesak2 ni...lemas..

Lepas beli beberapa barang...n bergambar ngn beberapa artis km pn blk la.klu aku sorg nk amik2 pic belangkas ngn artis ni erm...pakai xla jwp nya...seb bek aku p ngn adik bongsu aku(ipa).....adik aku ni mmg dikenali kt umah aku sbgai x segan pendek kata malu2 ni xdak la.klu dia kata dia nk xdak dok pikir org ramai dh..dia x segan dh..seb bek x menggedik mau aku tampar klu gedik2 ni..tp bgus gk ngn dia ni..aku yg ala2 malu skali skala ni jd excited terjangkit kat dia..


bersama2 dgn ryzal si bdk jambu..

Ari ahad tu..aku p lg jom heboh tu...kali kedua p dh jd jom kepoh la...kali ni aku pi ngn adik laki aku..p bkn sbb apa pn sbb nak amik barang yg mak aku order...p sat ja..kul 11 dh blk..tp sblom blk tejerempak ngn si ryzal jambu tu..so aku pgl la nk amik skali lg pic...dia bkn igt pn aku dh amik pic dh ngn dia marin..ahakz...

PERINGATAN!!!! Sound Video ini kurang memuaskan..sila low kn volume ataupn mute aja...just nk tujuk aksi2 pd minit2 yg terakhir=p


aksi2 ini dirakam oleh adikku~~

2 Kata-kata hikmat:

Mrs Fingers

adam ka tu?? awat yg tak menari bersungguh2!!! masalah tul artis mesia ni kawalu wat live performance...

~~MiNaMi a.k.a IejAm~~

yup...adam la tu...tp tu la stage kecik...tp mmg nmpk dia nari mcm x sma dlm video clip...