Buscar

Páginas

LEpaS GERAM

Arini aku rasa nk lepas geram...aku rasa sgt2 geram dengan orang yg x reti2 tau x paham2 bahasa ni...............aku lemas...rimas...meluat...semua perasaan2 jahat tu ada kat aku....tension...stress suma ada.....tolong la paham klu org wat xtau tu maknanya nya org x suka..napa la nk memendek jangka hayat idup aku dengan stress kn idup aku ni....

aku nk tenang...paham ke x maksud KETENANGAN tu............wahai manusia......tolong la paham...aku klu rasa org xphm2 ni ati aku mula la panas...mula la perasaan memberontak tu nk kuar...xdak senyum2 sweet lg dh...sbb aku dlm keadaan menyampah...aku x mau sampai membenci sbb sesungguh nya la aku ni bkn nya suka membenci org..xdak org lg la dok dlm list org yang aku benci...so jgn la jd org first dalam list tu....TOLONG la.........pegi...pegi.......AKU RIMAS yg TERAMAT..........

Geram yg kedua...kenapa....kenapa.....dan kenapa................setiap kali nya aku yg terasa ati....dan kau.....kenapa..kenapa...........I DON'T CARE WHO U ARE.....am I????.......u too...please...please.....go away...GO AWAY.........!!!!!!!

Ya ALLAH....tolong la hamba mu dari terus berada dlm kekeliruan dan amarah yg sesunguhnya dibenci oleh-Mu...jauhi la aku dr perasaan itu trus membelengu ku...AMIN.

0 Kata-kata hikmat: