Buscar

Páginas

Sindrom tidok

Bukan nk cita psl sindrom down ke atau jenis kecacatan yg lain..tp kali ni nk cita psl sindrom tido terlampau yg aku sedang alami...

Aku skrg kul 8 mlm ja dh start mata lali2....mcm x sedar diri...tp aku still bertahan sbb rs terlalu awl utk tdo...dlm time2 nk tgu masa yg sesuai la kononnya..so lepak2 dulu kt hall smbil tgk tv...

Al-kisahnya la nk tgk tv...alih slalu nya tv tu je la yg dok tgk aku..aku dh hanyut sampai kemana hala dh pn...so time aku tgk tv adalah antara kul 6-8 ja..len x sempat dh..mata aku terlalu berat utk di buka..so blk xdak nk nonton ka lyn msg ka..(perlu ke...ahakz)...yg plg penting pd aku adalah tido...masa tido adalah sgt penting dr segalanya buat waktu ini la..hehe=p...lagi pn aku kena bgn awl..slalu seawal 5.15 a.m aku dh bgn nk tlg mak aku bungkuskn nasi lemak...so agak dh biasa...bila dh mlm tu psl mata mogok x mau celik dh...

So byk la tv show febret aku yg x dpt ikuti di sebabkn sindrom tido ni...antara nya CSI:Miami...aku suka sgt cita ni ha..terutama nya watak si H tu...ada style la dia ble belakon...so nasib bek la channel AXN ni bleh diulang tayang..so pilihan aku skrg adalah tgk cite ni pd ari ahad pukul 9mlm....tgh ari actually ada gk tp xdpt nk tgk sbb nk tgk filem tamil...ahakz!!!! Mesti kwnku yg sewel2 tu nnt mgata kt aku..aku ni kn satu malaysia..suma jenis filem aku lyn...yg ptg menarik dan xdak dok merapu xtau hala...

ni le pose dia yg ada gaya tu..suka nye watak si H ni...

P/s:kengkawan pakat2 la tdo awl utk prestasi kerja yg lebih baik.....hehehe=p

0 Kata-kata hikmat: